REKLAMÁCIÓK ÉS VISSZAKÜLDÉSEK

Az árucikk kicserélési / visszaküldési folyamata 30 napon belül

1. Töltse ki a visszaküldési nyomtatványt, amely az Önnek kézbesített csomagban az áruszámlával együtt megtaláĺható. Amennyiben ez hiányozna, így ezt ITT letöltheti és kinyomtathatja.

2. A visszaküldendő árucikket helyezze vissza az eredeti csomagolásba a kitöltött nyomtatvánnyal és az áruszámla másolatával együtt.

3. A csomagolást kérjük végezze olyan gondosággal, hogy a doboz illetve ennek tartalma a szállítás során ne sérülhessen meg. Erre a célra legmegfelelőbb a buborékfólia, csomagolópapír vagy egy nagyobb doboz, de használható szilárdabb műanyagtasak is. Fontos azonban, hogy a lábbeli eredeti doboza ne legyen átragasztva, mivel a doboz így megrongálódhat.

4. A becsomagolt árucikket kérjük az alábbi raktárunk címére elküldeni:

Kovácsné Toldi Anikó
c/o NORDBLANC
Dózsa György utca 20
6400 Kiskunhalas

Tilos az árucikket postai utánvéttel visszaküldeni! Az így visszaküldött küldemény nem kerül átvételre, tehát az Ön igénye sem kielégíthető. Javasoljuk, hogy ezt ajánlott küldemény formájában, az árucikk vételárával megegyező összegű biztosítással postázza. Ezt a szolgáltatást a posta Önnek a csomag elküldésekor fel is ajánlja. Ha a szállítás során a csomagot valamiféle baleset érné, úgy a feladószelvény igazolásával pénzét visszatérítjük.

Az árucikket visszaküldését követően a terméket megvizsgáljuk és Önt a legrövidebb időn belül e-mail útján értesíteni fogjuk a feltételezett ügyintézés időtartamáról, csakúgy, mint az új árucikk Önhöz való szállításának időpontjáról.

Az árucikk kicserélési lehetősége a pillanatnyi raktárkészletünktől függ; tehát, ha az adott árucikk raktárunkon megtalálható, úgy ezt természetesen haladéktalanul elküldjük Önnek.

AZ ÁRUCIKK KICSERÉLÉSI VAGY VISSZAKÜLDÉSI FELTÉTELEI:

1. Az árucikket az átvételtől számított 30 napon belül kell visszaszolgáltatni.

2. Szükséges, hogy a visszatérítendő lábbelin ne legyenek viselés nyomai, ugyanis ennek az újraértékesítéshez kifogástalan állapotban kell lennie.

3. Szükséges, hogy az árucikk az eredeti, sérülésmentes csomagolásában legyen becsomagolva. Hiányosságként lesz minősítve a ragasztószalag, feliratozás, címke, rések, szennyeződések, zsírfoltok, nedvesség, stb. jelenléte.

4. Reklamálási igényét csak abban az esetben fogadhatjuk el, ha az Ön által visszaküldött árucikk tiszta, sértetlen, mosatlan és száraz állapotban az eredeti címkékkel ellátva érkezik raktárunkba vissza. Ennek érdekében kérjük, hogy a lábbelit csak és kizárólag tiszta és száraz belsőtéri helyiségben próbálja fel.

5. A megvásárolt lábbelit tiszta, száraz felületen, például az otthoni szőnyegen, kőburkolaton, stb. próbálja fel. Amennyiben a lábbeli visszaküldése, cseréje illetve reklamálása mellett fog dönteni, de a cipő talpán viselés, illetve kopás jelei (akár enyhébbek is) mutatkoznak, úgy az Ön kérelmét elutasítjuk. A lábbeli eredeti doboza a termék részét képezi, így csere vagy visszaküldés esetén szükséges, hogy a doboz, illetve a benne lévő lábbeli is kifogástalan állapotban legyen.

6. Felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben a visszaküldött árucikk felülvizsgálata során olyasféle sérülést észrevételezünk, amely a gyártása folyamán nem következhetett be (karcolások, foltok, elszakadt cipzárfül, stb.), úgy a terméket Önnek az Ön terhére visszaküldjük.

HOGYAN KELL AZ ÁRUCIKK REKLAMÁLÁSAKOR ELJÁRNI?

Mielőtt az árucikket kifogásolná, kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a Reklamációs Szabályzatot, amelyben megtalálja az árucikk reklamációjára vonatkozó valamennyi tájékoztatást